Friday, November 26, 2010

morning strangers

salam..

alhamdulillah aku hidup lagi..hahhaa..bunyi macam la baru balik berperang..macam ini ceritanya,sekarang ni cuti semester tapi ade la 2,3 mggu je..eh,3 minggu to be exact..tapi aku still stay kat kolej terchenta atas sebab yang aku malas nak type..haa

sow,(knp msti ade w)...aku pun stay la sini dengan riang ria hari raya korban sbb tak payah duk umah n tak payah buat keje umah...(nota penting:aku memang tak rajin)...heeee....alkisahnya,roommate aku pon sama macam aku tapi dia lagi teruk sebab rasa diri macam anak angkat so watpe balik umh nanti mak marah nanti lari rumah nanti jumpa orang jahat....ok stop..haha..aku tambah je tu..

tapi smlm dia decided nak balik umah sebab tempat dia keje part time tu nak buat pot luck n dia nak masak..(huh..pandai masak rupanya adik roommate ku ini..aku?weeeee)..so lagi,aku tinggal kat bilik sorang2...ye di ulangi sorang2 je makhluk nama manusia..makhluk lain aku tak tau..huuu..tapi aku rasa bukan setakat sorang2 kat bilik..rasa cam blok ni ada aku je semalam..berani tak aku?berani tak???huuuu..di sebabkan semalam aku keje so badan aku ada sikit penat la..tapi mata tak nak jugak tutup..aku pun apa lagi,pergi la berjalan2...masa tu dah kul 12 tgh malam lebih2..apadahh ayat aku...pergi mana?aish...korang ingat aku berani sangat ke..aku blogwalking daaa...hahahaha....pastu mesej la orang tu,orang ni,malangnya sorang pun tak reply..aku dah cuak..aku syak diaorang boikot aku semalam..cehhh...apa dosa aku weyh..sorang pun taknak layan aku..takpe2..ada ubi ada batas...ada hari?sila sambung!!!

pastu dah kul 2 pagi idak la jugak teman ngantuk..pelik bin ajaib..badan dah sedikit parkinson..mata tetap membulat macam badan..huuu..jadi aku pun membuat keputusan untuk membaringkan diri di atas katil...skema owww aku..golek kanan golek kiri garu2 sikit akhirnya sedar2 je,eh,dah pukul 630 pagi..yea...takde apa2 jadi kat aku..hheheeee

kesimpulannya,aku tak la berani tak la penakut..sow-sow aja...(kenapa mesti ada w lagi?)


IM ; kawan aku cakap,kenapa mesti takut?diaorang pun makhluk tuhan jugak?

No comments:

Post a Comment