Sunday, January 9, 2011

gimme back my privacy!!!!!!

dulu aku adalah orang yang sangat susah nay cakap NO!tapi bila da selalu sangat orang main2kan kejujuran aku , aku naek minyak jugak..actually rasa marah tu develop sendiri..kadang2 sampai jadi dendam..tapi takde ah aku sampai nak bunuh orang..haha..giler ke ape..

tapi selalunya aku protes dalam hati je..haha...aku takde la kisah sangat bila involves perkara laen tapi bila privacy aku disentuh,aku mula stresssssssssss...

mentang2 aku selalu say 'OK..tak kisah je' to almost every single thing yang orang mintak, aku selalu jadi tempat orang mintak tolong..okey memang la tolong orang kerja mulia n btw yang mintak tolong tu kawan2..or orang yang penah tolong kita..tapi kalau dah selalu sangat n to some extent sampai intrude aku punya privacy,ape kes...tolong la..aku sangat piss off kalau privacy aku di ganggu..aku pernah cerita2 kat kawan aku n terfikirkan 1 quote nih yang sangat2 membayangkan betapa aku cintakan privacy aku..haha..camni ayatnya..u can mess with me but u cant mess with my room..hahah..see...bagi aku,my room is my everything..bagi aku ni aje space yang aku ade untuk aku sendirian..aku boleh buat ape aku suka..takde sape halang..the problem is bila ade sorang ni asek la tumpang tido bilik aku..dah tu nak dekat sampai baru mesej cakap nak tumpang tido..takkan aku nak cakap tak boleh..aku nak bagi alasan ape..aku nak lari ke mane..aduyaiii..sekali dua boleh la..kalu dah banyak kali n dalam masa terdekat pulak tu,sape tak tension..mula2 tu dia nak tumpang aku tak kisah la..dia memang tau aku memang takkan tido sekatil ngan sape2 pun yang tumpang bilik aku..if not aku takkan boleh tido the whole night..so dia akan tido bawah..memang aku macam kejam..tapi mane lagi kejam kalau sebab dia aku takleh tido..n esoknya ponteng claz..tul tak?di sebabkan aku xleh tido,last2 aku ended up tengok series ke movie ke sampai kul 3-4 pagi...n pagi esoknya sah2 aku takleh bangun pagi...n dat's because of her........arghhhhhhhhh...tension!!!


IM: bila aku cerita kat someone ni,dia cakap aku mengada2..pasal benda ni pun nak kecoh..well,tapi aku rasa dah namanya privacy..wajib la aku nak kecoh...kalau tak aku tak kisah la derrrrr....

2 comments:

  1. oi...

    nnt aku turun KL, bila dh kaya kita g tido hotel eh?? :P

    ReplyDelete
  2. oit..im not saying about u la derr

    ReplyDelete